zaterdag 23 januari 2016

Knutselen

Het was afgelopen week echt winter in het land. Er lag een klein beetje sneeuw en het was behoorlijk koud.
Nou was dit natuurlijk niks vergeleken met een echte winter, maar het was voldoende om mij binnen te houden.
Natuurlijk kon ik weer niet stil zitten, dus ben ik aan de knutsel gegaan.
Ik vond een heel leuk idee voor meer plantjes binnen te kunnen kweken.
Hier is de link naar de website: http://www.windowfarms.nl/
Daar staan instructies om zelf een windowfarm te maken.
Ik zelf heb ze een beetje aan mijn eigen voorkeuren aangepast.
Nu maar hopen dat het werkt!
En nu heb ik dus maar alvast wat sla, rucola, en selderij gezaaid, zodat ik binnenkort plantjes heb om erin te zetten!
Ondertussen is het winterweer alweer geweken, en ik kan bijna niet wachten tot ik in de moestuin kan zaaien en planten! Maar goed dat ik binnen alvast een beetje voor kan kweken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten